Jujur

29 October 2009


Ketika raya baru2 ni...

Tengah kusyuk menonton tv, tiba2 aku terdengar..

"Eeee ketiak masammm", ujar adik aku yang bongsu b'umur 6 tahun dgn kuat kpd abangnya...selaku adik aku no 3.

"Apa dia dik? ulang lagi dik? " adik aku tu dh gelak2 smbil pegang2 adik aku yg bongsu tu.

"Ketiak masamm", suara adik aku perlahan ckit smbil senyum2.

Betul lah kata orang...budak kecik ni jujur.

Sakit perut aku tahan gelak....ish adik aku ni malam raya buat lawak lak,sape la yg ajar dia cakap camtu..kecik2 dah pandai.

P/s: Adik aku no 3 tu memang kuat berpeluh pun... dan aku rindukan mereka semua....


Adik aku yang bongsu. Basikal ni dia dah pndai naik mase 5 tahun.(basikal ni...adik aku yg darjah 5 or 6 punyer)

3 soseh-soseh:

Nbl Fzr October 29, 2009 at 1:53 PM  

same hebat dgn gua

Firdaus October 29, 2009 at 2:41 PM  

hahaha.. budak2 memang jujur.

Ann October 30, 2009 at 12:41 AM  

nabil: brutal tu, bila bsr xtau la...

apei: ikut perangai akak dia yg ni kot...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP