yang mana satu?

01 May 2009

https://access.coffeyville.edu/ics/uploads/question_mark.jpg
bila tanya mana yang mana satu pilihan anda?
ada yang akan jawab, 'aku tak pilih mana2'..
so aku bg perumpamaan,
kaki kanan kita dalam sampan sebelah sini
kaki kiri kita dalam sampan sebelah sana
tapi haluan setiap sampan berlainan
pasti kita akan jatuh..
jadi nk elak dari jatuh
yang mana satu pilihan anda?


dulu bila someone tnya aku, aku akan jawab seprti diatas ni,
lps tu akan diberi perumpamaan seperti di atas
sekarang, aku dah ada pilihan
bila aku aku jumpa seseorang seperti aku yg beberapa tahun lalu
aku akan beri perumpamaan seperti di atas...
jd buatlah pilihan mengikut kata hati, namun mesti diiringi dengan akal fikiran.
Peace ^^

0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP