Handphone ku Motorola!!

03 April 2009

Ari ni aku terbaca kat palestinkini.info, di New York penduduk sudah mula demotrasi di hadapan bangunan Motorola di Brooklyn mengecam sokongan Motorola terhadap keganasan Israel di Palestin. Protes ini merupakan sebahagian daripada kempen Boikot Global Terhadap Israel yang akan menyaksikan 40 acara di seluruh Eropah, US dan dunia.

Aku terbaca lagi, Motorola Israel telah bertanggungjawab membuat fuis yang digunakan dalam bom berangkai, bom pemusnah perlindungan bawah tanah dan bermacam-macam bom lagi serta alat telekomunikasi canggih yang digunakan oleh tentera Israel yang dikatakan paling selamat. Orang ramai menjerit dan melaungkan “Motorola Apartheid”,” “Jangan Beli Produk Israel”, dan “Selamat Tinggal Israel”.

Jahat betul Motorola ni...Aku tak sangka handphone yang aku tgh guna skang, merupakan sebahagian dari produk Israel. Lain kali, if aku nak beli handphone baru, aku beli handphone buatan Jepun or Korea lak lps ni, xpun Malaysia...Jom boikot Motorola, Nokia, dan produk2 yg sewaktu dengannya...

0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP