Prime or Crime Minister?

03 April 2009

http://img378.imageshack.us/img378/2623/crimegc7.jpg

Kat berita harian, tersiarnya secara rasmi Najib Abdul Razak aka Najib Altantuya aka Najib Mongolia aka Najis(sape lah yang mula kan dulu ni...hehe).. menjadi PM Malaysia yang ke enam harini.Petikan dari berita harian "
Istiadat pelantikan dan mengangkat sumpah jawatan serta sumpah simpan rahsia di hadapan Seri Paduka akan diadakan di Istana Negara pada jam 10 pagi ini. " Aku harap apa yang aku baca ni hanya sekadar omong2 kosong...tp aku masih berpijak di dunia nyata, aku harus terima Crime Minister ni....opssss Prime Minister ni. Di mana2 aku lihat sama ada media cetak/massa/online...tak habis2 mana2 menteri, orang UMNO yng kuarkan kenyataan myokong Najib Razak aka Najib Altantuya aka Najib Mongolia...bodek la korang puas2.

Walaupun hati aku sangat2 berat terima nya, aku harus terima qadak dan qadarNya. Aku harap apa yg terjadi ni akan ada hikmah disebalik ketentuan-Nya, apapun aku harap kita boleh berbuat sesuatu.


2 soseh-soseh:

iLOVEspeed April 6, 2009 at 2:08 PM  

hati sakit
kepala pening
jiwa kacau
fikiran bimbang

buntu.

Saichou April 8, 2009 at 1:11 AM  

ape leh wat..kita org bawahan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP