Akitviti bersama adik

07 September 2012

Masa tengah youtube walking, terjumpa video ni. Mat lutfi telah senarai kan 5 aktiviti yang boleh dibuat bersama adik.

Dalam aktiviti tu, ada yang pernah aku buat. Main bola bersama adik-adik aku dalam rumah, kat ruang tamu. Giler ganas kan. Kalo ada yang pecah-pecah, mau lagi ganas mak ayah aku beri. Mula-mula aku dengan sorang adik je. Lepas tu yang lain pun nak join...termasuk adik bawah aku yang beza 2 tahun je. Memang best wooo sampai kena bebel dengan ayah haha....

"Kalo yang kecik main tu, boleh la dimaafkan, tapi kalo yang besar-besar main ni, macam mana...", sambil ayah aku geleng-gelengkan kepala.

Sebelum tu, comelnya adik mat lutfi ni macam abangnya...


0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP