Bukan orang?

30 November 2011

Tengahri kat opis, tiba-tiba opismate aku, Sufiyan masuk. Then dia call opismate aku yg len.

Sufiyan: Aku masuk2 dalam opis, takde orang. (Cakap dalam tepon)

Kawan aku yang dengar ni,

 "Ahh tak de orang???! Kak An, kita ni bukan orang ke? Kalo bukan orang, abis tu ape? "

Aku dengan member aku ni dengar lagi Sufiyan sambung cakap dalam tepon,

Sufiyan: Aku masuk dalam opis tak de orang, tapi tunggul kayu adalah..tunggul kayu tengah berasap". Sambil gelak2.


Sedap2 kata kitorang tunggul kayu...hampeh!.


2 soseh-soseh:

Aujinz November 30, 2011 at 5:38 PM  

Cer lempangkan mmber ang tue.... Hahahaha...

ain fathihah December 14, 2011 at 11:29 PM  

cis. macam tu pun boleh. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP