Dah jadi bapak orang tapi....

09 June 2011

Sebelum balik, sempat lah berborak dengan En sharul...rupanya En sharul ni suka layan cerita kartun termasuk Atasinchi. Tergelak aku dengar cerita en sharul ni..kelakar en. sharul ni.

Dah masuk bab cerita kartun. Aih dalam kepala aku, boleh tahan jugak En sharul ni..tak padan dah anak 2-3 orang. Tu bab kartun... Ni bab hobi kumpul robot transformer..yang harga mahu cecah ratusan jugak tu.

Kat  kedai beli robot transformer, cakap kat pekerja kedai..konon untuk anak..padahal semua anak perempuan. sebenarnya untuk diri sendiri. Siap tunjuk video robot dia kat fesbuk.

Kalo bapak aku, tak adanya macam en shahrul...siap pernah membebel aku masa sekolah menengah dulu..dah besar2 tengok kartun lagi.

Bila aku beli komik conan, ayah aku siap belek-belek komik aku. Entah apa yang nak ditengoknya..aku dah riso, kot-kot bapak aku bebel nanti. Dulu aku pernah beli majalah hiburan, teruk aku kena marah..jangan beli lagi. Nasib baik lepas belek-belek tu, bapak aku tak cakap pape. Ok lah tu.

1 soseh-soseh:

Aujinz June 18, 2011 at 8:05 AM  

ehh.. aku pun dok layan kartun gak..minat komik dan mengumpul model model dan robot..

biasaklah lelaki,
jiwa kanak kanak tetap ada.. koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP