Check Saman tapi tak ada pun

03 March 2011

Aku baru check saman kat web Myeg. Sepatutnya ada satu saman. Aku kena saman semasa bulan puasa tahun lepas. Tapi dapat mesej "ESD0081ERekod Saman Tidak Wujud (TE1)" . Check kat PDRM pun tak jumpa. Jangan lah sistem yang silap.

Aku anggap rezeki aku. Maybe polis tu lupa nak key-in data kot. Aku dah beruntung sebanyak 2 kali. Sebelum ni, polis tu yang sengaja tak nak key-in data.

Taktik? Tak main lah goda-goda polis ni. Aku buat muka kesian dan gelabah je.

Dah lah bulan ni aku tengah sengkek. Alhamdulillah hilang satu beban.

7 soseh-soseh:

Lan Bingka March 3, 2011 at 5:52 PM  

saya da bayarkan.. kecik punya hal..

Ann March 4, 2011 at 1:09 AM  

@lan
so nk balas ape ni? haha

± March 4, 2011 at 5:14 AM  

penah skali kena blacklist takbley renew lesen..huhu

Lan Bingka March 4, 2011 at 7:40 AM  

takpe takyah susah2.. belajo rajin2 je..;)

Ann March 4, 2011 at 2:54 PM  

@dark
cian..kene byr lg mahal x?


@lan
baiklah :D

yatee 'yosh' yakuza March 4, 2011 at 9:27 PM  

lucky!! :D

Soldadu merah March 5, 2011 at 10:22 PM  

saman lama kot yang ada dalam sistem or org dok kejar2 nak bayar tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP