Psiko di dunia Maya

25 January 2011


Timbul satu isu baru pulak kat dunia blog. Kalah gosip Fasha Sandha tau. Ada lah satu blog ni copy paste sijibik entry-entry dari blog lain. Setakat yang aku tau, bukan blog Lensa Rosak jer yang kena, blog Terfaktab dan Obefiend pun  kena. Yang herannya, orang tu macam tak ada perasaan bersalah langsung.

Bab Lensa Rosak exposed siapa orang tu, aku no komen lah.

Dulu-dulu tahun 2009 tak silap, entry blog faveret aku, Hapacrita dicilok oleh sorang psiko ni dan dipost kat Facebook, siap mengaku itu hak milik dia. Siap dapat pujian dari kawan-kawan dia lak tu.

Mula-mula tak paham, apa rasanya bila entry sendiri dicilok oleh orang lain. Bila aku pernah terkena sekali, rasa sakit jugak lah. Tapi orang tu pandai, dia tambah sedikit ayat dia. Nak copy paste pun kena lah bijak kan. Sebab kat feedjit, boleh kesan siapa yang lawat kita. Tu yang dapat track tu. Aku malas nak kecoh tapi rasa bangga tu ada lah sikit. Hehe.......sekali jer pun terkena.

*Sangat comel baby-baby tu.

5 soseh-soseh:

tasekM January 25, 2011 at 3:04 PM  

pencilok tu sakit.


.

Aujinz January 25, 2011 at 3:05 PM  

entahhhh..
suka suki jer ciplak entri orang..
lempang kang..

ehh.. emo plak.. koh koh koh

Aku January 25, 2011 at 4:46 PM  

sabar je lah ann.
tu tandanya ngko dah ada peminat.

yott January 25, 2011 at 8:46 PM  

maknanya n3 Ann tu dia berkenan tu..

Ann January 25, 2011 at 9:41 PM  

@tasek
sakit ape kak? hehe

@aujinz
wow ganasnyer aujinz..hehe xberani ai nk cilok n3 u..

@daisy
bukan rasenya..dah lame dah..mau 6-7 bln lps

@yott
tu la psl...traffic aku mmg mncanak sbb n3 tu..keyword dr google, time tu lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP