Uncle Seekers vs Dr Fadzilah Kamsah

16 November 2010

Sejak kes Uncle Seekers dengan Siti Aishah, baru lah aku kenal Uncle Seekers ni. Cerita Seekers tu pun, langsung tak pernah tengok.

Semalam aku layan lah video debat antara US ni dengan Dr Fadzilah Kamsah. Dah lama tapi baru aku tahu ada perdebatan ni. Gaya US bercakap pun, aku dah tak suka. Memang berlagak sangat. Bagi fakta pun yang semua orang tahu. Adik aku darjah 1 yang tak takut hantu pun tahu.


Dah la memperlekehkan orang ilmuan macam Dr Fadzilah Kamsah tu. Tetamu pakar kamera tu pun kena perlekeh jugak. Ayat ni paling menampakkan sifat bodoh sombong US ni.

"Kalo Datuk tak tahu, Datuk jangan cakap". 

Sekali DFK bagi kat dia ayat yang pendek dan padat. Agaknya DFK pun malas nak bercakap dengan orang yang bodoh sombong macam US ni. Buang karen je.


Fakta dari US : "Hantu suka perempuan seksi".
Aku: UC ni lah bapak segala hantu. Dia lah yang suka perempuan seksi.

Macam DFK cakap, "Hantu jer boleh nampak hantu". Haha sangat cool jawapan DFK ni. Macam nak tuju yang US tu lah hantu sebenarnya.


Video Uncle Seekers vs Dr Fadzilah Kamsah.


9 soseh-soseh:

Aku November 16, 2010 at 10:58 AM  

kah kah..kah..
"hantu je boleh nampak hantu"
two thumbs up!!!

Aujinz November 16, 2010 at 11:32 AM  

hahahhaha..

nak debat ngan pakar motivasi..
kena prepare siap siap..

keh keh keh

makwe joni November 16, 2010 at 1:06 PM  

aku rasa dia ni jenis yg suka menampakkan ke-hampeh-an diri lah

HEMY November 16, 2010 at 1:57 PM  

aku penah tgok..sian mamat jurukamera tu..ahahaha

yott November 16, 2010 at 4:13 PM  

mcm2 skrg ni..dunia2
nak muntah baca entry si seekers psl cinta syhh dia tu..

De'din November 16, 2010 at 7:01 PM  

cri lah bdak2 kalo nak ajak debat..
ni cri dfk yg mmg bnyk ilmu

SHM November 16, 2010 at 9:58 PM  

erk, video ni da lme kot...

sabree hussin November 17, 2010 at 5:57 PM  

ala.. link video tu tak clear la..

tpi ntah pape la orang tua buat kerja tak ada makna tu..

cari hantu.. blah..

Sir Marcello November 18, 2010 at 11:07 PM  

kat sini jer kita leh nampak...orang berilmu dengan kurang ajar bila berdebat...miyahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP