Drama siri yang buat aku tertunggu

11 November 2010

Sedih tahu Vampire Diaries Season 1 dah tamat minggu lepas. Tak dapat aku nak menatap kehenseman Damon.Walaupun dia  nampak jahat, aku rasa ada  kebaikan dalam diri dia dan dia kelakar.


Drama lain yang aku tengah tunggu musim seterusnya ialah Desperate Housewives. Season yang keberapa entah..dah tak terhafal. Seronok tengok ragam isteri-isteri yang merupakan kawan baik dalam ni. Karenah suami dalam melayan gelagat isteri.



Sekarang tengah ditayangkan musim terbaru, Criminal Minds. Suka tengok macam mana penyiasat-penyiasat ni berfikir seperti penjenayah dalam menyelesaikan kes jenayah.




Aku baru je ikuti siri ni. Eleventh Hour. Ada je kes yang pelik-pelik yang memerlukan diselesaikan secara pengetahuan sains. Jadi ada jer lah fakta-fakta sains dalam siri ni. Best lah tengok eksperimen yang dibuat dalam siri ni dalam mencari bukti. Dr Hood merupakan genius sains.




Frindge. Kes-kes yang amat pelik yang amat jarang ditemui. Macam ala-ala X-Files lah. Kalo bagi yang suka sains, siri ni memang best lah.





*Aku rasa dah malas nak ikut Supernatural. Makin lama makin mengarut. Tiba-tiba muncul malaikat lah..nabi lah. Bahaya betul kalo budak tengok. Dulu aku sangat siri ni, memang tertunggu. Marah bila TV3 selalu je postponed tanyangan drama ni.

Rindu kan siri macam Prison Break. Suka tengok cara hero berfikir. Memang bijak lah.

7 soseh-soseh:

~miSz HaNna~ November 11, 2010 at 5:35 PM  

i like....:)
aku pon slalu tunggu cite eleventh hour tuh...smpai mate dh tkleh nk bukak dah still tgu...haha...best3..dr hood...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o November 11, 2010 at 6:55 PM  

salam
suka semua
gua torrent aje.. dah ada pun kat dalam pc ..

Ann November 11, 2010 at 8:38 PM  

@hanna
hehe ko pon slalu lyn?? ak slalu lyn sorg2 jer...kalo nsb bek de lah org tgk skli..tp tido lah

@brutal
wslm
nak boleh? hehe ak mls download..byk sgt episod..

Unknown November 11, 2010 at 9:46 PM  

desperateHW..ni siri yg popular diklngn kakak2 kat my ofis..

Unknown November 11, 2010 at 10:09 PM  

aku ketagih prison break.. nk dkt 10kali ulang tgk sume season tu..

Unknown November 12, 2010 at 1:39 AM  

alamak! cte ape ni? yg sy thu cte ghost whisperer jer.. hehe biasalah sy minat cte hantu2 ni.. hhe

Anonymous November 16, 2010 at 4:58 PM  

..try layan The Big Bang Theory lak..sempoi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP