Milik aku

16 September 2010


Tak tau nak update apa. Jadi nak test my new camera, s3000. Masa survey camera, banyak jugak kamera DSLR yang harganya around RM1000-RM2000. Takut nak beli sebab aku langsung tak tahu pasal kamera. Beli-beli tapi gunanya tak seberapa, tak ke rugi.

Gambar kat atas tu. Baru jer beli dua botol petang tadi untuk buat tabung. Tengok koleksi duit tabung, sikit kan? Baru jer nak belajar menabung. Hasil pengaruh housemate. Aku tak tahan tengok dia punyer koleksi syiling dan botol.

Buku yang tebal tu hanya perhiasan semata-mata. Bukan aku punyer...supervisor aku punyer. Aku rasa pinjam last year dan sampai sekarang, tak reti nak pulang-pulang.

Nampak tak jadual perlawanan piala dunia kat dinding tu? Piala dunia dah lama habis tapi tak reti-reti jugak nak buang. Tak sampai hati kottt.............

Belakang laptop tu, mug. Cenderahati masa pergi teater tok janggut last year. Boleh tahan lah teater nya sebab aku tak berapa paham sangat loghat kelantan dalam teater ni. Dapat jugak tengok Sabri Yunus berlakon secara live dan sempat jugak posing dengan Azmeer, pengarah muzik dalam teater ni.

Bunga biru tu hadiah dari kawan. Sebab apa entah..aku dah lupa.

15 soseh-soseh:

Unknown September 16, 2010 at 9:32 AM  

wah cantik laptop akak! eh! sama la kita sy pun nk berlaja menabung gak harap2 menjd thn ni... huh! akak ambik gambar ni gna kamera nset ke?

Amar Alis September 16, 2010 at 9:37 AM  

entri yang diadaptasi drpd gambar..
hehehe..

hamzah ian September 16, 2010 at 2:08 PM  

gile ah.. camni je update.. muahaha

tehr September 16, 2010 at 2:41 PM  

tak nampak pula biskut raya
dah habis ke?

Selamat Hari Malaysia

darkbatman September 16, 2010 at 4:28 PM  

hahaa.. bgs2..aie pun planning nk beli kamera..

Aujinz September 16, 2010 at 5:46 PM  

owhhh..

tabung saya dah masuk yang ketiga dah..koh koh koh..

~miSz HaNna~ September 16, 2010 at 10:18 PM  

wahh ann...s3000 tuh....jeles3x...aku nk bli tk dpt2 nih...huhu...brp ko beli?...

HEMY September 16, 2010 at 11:12 PM  

point n shoot nye kamera pn kalau pandai tetap hasilkan gambar yg best


si baincardin tu siap leh wat HDR yg org sangka hasi DSLR lagi

Ann September 17, 2010 at 1:21 AM  

@nick
thanks...laptop tu dh masuk taun ketiga dah...buruk dh
guna nikon s3000

@robot
saje nk test gmbr..then pk, pekate wat n3 guna pic ni..haha

@hamzah
tu la..otak ngah tepu

@tehr
ni meja kt bilik tidur...dilarang de sbrg makanan dlm bilik nti bsemut..hehe

@darkbatman
byk duit nuff kn..beli dslr jer hehee

@aujinz
eleh xpe...lu blagak ngn aku...

@hanna
eh ko suka kamera ni ke? erm harganye rm598 tp aku mtk krg ckit..dpt lah rm590

@hemy
o ye ker? thanks..xtau ape2 cmne nk shoot gmbr yg cntik..kene godek kamera ni lg..kot lah leh jd mcam dia

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o September 17, 2010 at 11:35 AM  

in sudah baik...salam raya

AngahSayang2314 September 17, 2010 at 12:47 PM  

ann selamat hari raya.. nie mesti kes dah tak tahu nak update apa kan???

Zikri Husaini September 17, 2010 at 3:23 PM  

nak beli gak camera mahal2 tuh... kena buat tabung macam tuh gakla..hehe

Sir Marcello September 17, 2010 at 7:49 PM  

simple jer meja ya...tak serabut...jadual world cup tue leh dah kot tukar dengan epl or piala malaysia punya...hahaha

NomborSebelas September 19, 2010 at 4:52 PM  

lawa botol tu ann...

kasi kat aku je lah :P


http://nomborsebelas.blogspot.com/

Ann September 20, 2010 at 4:35 PM  

@brutal
salam raya :)

@angah
salam raya :) tu lah kdg2 dh smpai satu tahap..idea xde..huhu kene berehat kejap refresh smula minda ni

@zikr
kene kumpul puluh2 tabung baru dpt kot..haha

@marcello
kdg2 dtg lah time serabut tu..ehehe
dua2 tu aku xikut sgt..aku ikut CL jer...

@sebelas
nak?? beli sendiri hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP