Lebih glamor dengan kes cerai

19 August 2010

Roslin Hashim bercerai sekali lagi buat kali kedua. Entah bila dia kahwin lagi pun aku tak tahu. Aku bab-bab gosip ni lambat sikit kalo gosip tu letak kat ruang hiburan.

Tapi berita ni kat ruang nasional, aku baca je lah. Tapi aku harap Roslin Hashim ni lebih glamor dengan berita tentang badminton bukannya kes cerai berai macam ni. Lagi-lagi kes yang ni pun kontroversi selepas Nurhayati Othman, isteri kepada jaguh badminton negara Roslin Hashim, mendakwa dia diceraikan oleh suaminya selepas dia mendapati lelaki itu berada bersama penerbit filem, Raja Azmi Raja Sulaiman di sebuah hotel.

Nurhayati, 38, berkata, Roslin, 35, melafazkan cerai tersebut setelah dia dan ahli keluarganya termasuk ibu dan dua adik lelaki menyerbu bilik bernombor 533 dengan dibawa oleh Jalani Sidek (suami Raja Azmi).

Memang kontoversi ni. Harap-harap lepas ni Roslin Hashim lebih mencipta nama dengan kejayaan dalam sukan badminton, bukannya lagi dengan kes cerai.

Maju lah sukan untuk negara.


Sumber

21 soseh-soseh:

aisHa 'S' August 19, 2010 at 3:30 PM  

apakah nnti jailani dan raja juga akn bercerai..?
Xpaham btul selebriti skrg ni...

MOFASAD August 19, 2010 at 3:39 PM  

jaguh cerai

HEMY August 19, 2010 at 3:55 PM  

aku tak paham weh..sapa yg ngn raja azmi??roslin ke ex wife dia?? raja azmi ni laki ke puang??

yott August 19, 2010 at 5:45 PM  

jauhkan lah jodoh dgn lelaki mcm ni..
dah ada wife pun dok pi jmp wife org..kat bilik hotel pulak tu..huhu

redballerina August 19, 2010 at 9:41 PM  

hoho, okeyyyy, aku pun baru tau kisah ni
gila lambat

Idalara August 19, 2010 at 10:16 PM  

berwaspada pada lelaki begini...

Sir Marcello August 20, 2010 at 1:05 AM  

miyahaha...jaguh cerai..tak tahan!!

mrnamie August 20, 2010 at 2:14 AM  

hebat di arena sukan tak semestinya hebat di rumahtangga.. haha

daisy August 20, 2010 at 9:56 AM  

kalu tak ready baik jangan kahwin.
membazir.
menyusahkan tok kadi.
menyebabkan ramai orang mengumpat kisah ko.

Wanie-san August 20, 2010 at 3:39 PM  

ha....2la pasal...bile kawen pun xtahu..tup tup dah cerai..iksh2...

m!da BucHuxX August 20, 2010 at 3:55 PM  

la...inad kawen cm coup er..??

h a n i e August 21, 2010 at 9:21 AM  

dah macam artis dah dia ni..haha

Hamzah Ian August 21, 2010 at 1:42 PM  

pegi mampus ah nak cerai ke hape.. takde kaitan pun ngan rakyat.. rakyat tak kebulur pun.. har har har

Zikr the Jalanan Sepi Perantau August 21, 2010 at 5:18 PM  

ish2... kenapa lah berlaku macam nie ek...

lumut August 21, 2010 at 9:56 PM  

igt cerai tuh main pondok2 or barbie dolls ker?

ciss diorg ni

lumut August 21, 2010 at 9:57 PM  

igt cerai tuh main pondok2 or barbie dolls ker?

ciss diorg ni

Mr.Z August 22, 2010 at 12:08 AM  

suka betul cerai2..
ingat perkahwinan ni mainan ke..

jejaka anggun August 22, 2010 at 3:07 AM  

hehehe... best kan kawin cerai kawin cerai... meletop sangat!!

tim August 22, 2010 at 3:52 PM  

aku pun tak tahu bila dia kawen buat kali kedua tu..tau tau dah bercerai

boy_bersahaje August 22, 2010 at 8:20 PM  

Nampak sangat yang si roslin ade problem. huhuhu

Ann August 23, 2010 at 7:49 AM  

@aisha
huhu no komen...cerai2 ni bukannye elok pun..

@mofasad
tukar title dah..

@hemy
dlm hotel tu, roslin ngn raja azmi...raja azmi tu pom..wife pd jalani

@yott
amin..harap2 lah jmpe laki yg bek..xphm lah roslin ni huhu

@red
sama lah kita..hehe

@ida
mintak dijauhkan...

@marcello
tu la psl..title baru dh

@namie
haha betul2...

@daisy
dia ni xcukup ilmu kawen lg kot...

@wanie
kalah selebriti hollywood ni..

@mida
inad? coup? huhu xphm...

@hanie
artis hollywood lg tepat kot...

@hamzah
kene jd renungan ni...jgn de org ikut langkah dia ni..aihh

@zikr
kene tanye dia...ak pun xphm gak

@lumut
dia igt cmtu kot..hehe

@mr z
dia suka lah kot...huhu

@JA
mmg meletop..satu malaysia tahu dh

@tim
sama lah kita...

@boy
hehe tu la...kalo pkwhwinan dulu, dok beriya salahkan exwife dia yg dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP