Aku suka blog

23 August 2010

Ni bukan blog pertama aku. Sebelum ni, entah berapa blog aku ada. Tapi blog tu untuk aku kongsi drama-drama jepun or korea sebab aku ni addict dengan drama-drama dari sana dan jugak lagu-lagu. Blog yang banyak masa aku korbankan ialah cerita2akusuka.blogspot.com. Tapi dah setahun aku tak update sebab aku dah lama tak layan drama-drama tu.

Blog yang sekarang ni wujud pun sebab aku nak luahkan ketidak puasan hati aku. Sambil-sambil tu jugak boleh aku simpan artikel-artikel yang bagi aku rasa menarik. Dulu aku save dalam Word dan simpan dalam komputer lama aku, tapi sekarang dah rosak tersadai kat rumah kat kampung.

Aku suka blog sebab aku boleh ubah suai ikut kehendak aku. Aku suka edit tu..edit ni. Macam tu jugak header. Aku lebih suka buat sendiri sebab ada kepuasan kat situ walaupun taklah cantik mana pun.

Masa mula-mula tu aku memang tak tahu boleh buat duit. Aku tengok blog orang ada pasang iklan nuffnang tu. Aku tengok cantik je sebab visual dia menarik..ada gerak-gerak. Jadi aku nak letak jugak. Rupanya boleh jugak buat duit melalui nuffnang ni bila dah register. Bukan sebab orang lain ada blog, aku pun nak jugak ada blog.

Nak tahu berapa jumlah nuffnang aku? Sikit jer pon, malu aku nak kongsi.

Aku nak ucap terima kasih pada semua yang sudi baca blog aku tak kira yang hari-hari masuk blog aku baca (ada ke?), selalu, kadang-kadang, jarang-jarang dan jugak pada yang touch and go je. Aku hepi sangat ada jugak yang sudi baca blog aku yang tak seberapa ni. Maklum lah bukan senang nak tulis entry yang menarik.


18 soseh-soseh:

aisHa 'S' August 23, 2010 at 11:43 AM  

wah..touching plak ending die..
haha..
suke cite korea.?
sama la kite.
tp xde la smpi bt blog..
juz tmpal gmbr kt blog n fb jer..

yott August 23, 2010 at 11:44 AM  

sy pun suka blog..
tp mls update
banding ann dgn sy...ann lg rajen update

Ann August 23, 2010 at 11:57 AM  

@aishah
haha saje nk appreciate pmbca..tgk blog aishah pun dh leh tau..setiap n3 de gmbr pelakon korea tp skng ni dh jrang sgt layan, sbb makin bz

@yott
tu lu suka smp tiap2 ari update blog..dh jd hobi lak..hehe

± August 23, 2010 at 12:38 PM  

wahhh! tawkey blog! XD

hamzah ian August 23, 2010 at 4:26 PM  

gua suke orang suke blog.. har har har

AngahSayang2314 August 23, 2010 at 4:26 PM  

salam ramadhan

lama tak singgah blog nie rindu nak baca n3 banyak tertinggal ermm

angah setuju tue kalau nak buat blow kena karang surat macam cerita bukan senang kan....

ain fathihah fhm August 23, 2010 at 4:36 PM  

saya suka blog sebab blog ni dah macam buah hati saya! hari2 mesti tengok. hehe

Akulah Aqilah Itu August 23, 2010 at 5:08 PM  

saya suke singgah blog kak ann. =) banyak benda saya dah belajar.

Akulah Aqilah Itu August 23, 2010 at 5:08 PM  

saya suke singgah blog kak ann. =) banyak benda saya dah belajar.

Amir Syahir August 23, 2010 at 7:51 PM  

best kan blog? heee..

Wanie-san August 23, 2010 at 8:41 PM  

ak suke blog sebab boleh luahkan ape yg kite pendam..tapi kalau jumpe sedara mara diorg ukit2 ape yg kite tulis kat blog rase malu plak..hehe

Aujinz August 23, 2010 at 9:04 PM  

saya pun suka belog.. :))

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o August 23, 2010 at 10:19 PM  

jika begitu rajin rajin update

sila singgah sudah di terjemahkan

MR.Z August 23, 2010 at 11:43 PM  

saya pun suka berblogging..
tapi tak la capai blogger tegar lagi.. :)

Hanif August 23, 2010 at 11:57 PM  

blog memang best...sya pun suka berblog,saje suka-suka..

Unknown August 24, 2010 at 12:17 AM  

sma gak dgn sy.. klu ade blog ape jd maklumat atau info boleh letak sini sah x hilang klu simpan dlm laptop ke comp? takut rosak hbis smua... hehe

Sir Marcello August 24, 2010 at 5:31 AM  

dengan blog lah aku berkenalan ngan ramai orang..hahaha

Ann August 24, 2010 at 11:17 AM  

@dark
mane de tawkey? huhu

@hamzah
so sweet haha

@angah
salam ramadhan jugak...nti de masa, catch up balik..hehe tu la penat nk perah idea nk bg pnulisan menarik

@ain
sama lah..ari2 mesti tgk

@coklat
o ye ke byk blaja? terharunye..thanks

@hiro
best sgt..siap dpt duit lg

@wanie
kalo ramai saudara mara taw, segan ar nk tulis luahan ni..hehe

@aujiz
same lah kite

@brutal
ak cuba update at least 1 hari 1n3

@mr z
blog ko menarik...nk wat cmtu, byk ar kene blaja

@hanif
sama lah suka2 jer...

@nick
tu la tujuan asal berblog sbnrnye..lame2 mcm2 bnda lak nk letak

@marcello
bguslah...ak pun teringin gak jmpe diluar sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP