Lupakan yang lama

28 July 2010

Tahun 1 semester 1.
Tahun 2003.
Aktiviti: English camp. (3 hari 2 malam..rasanya lah)

Ada satu aktiviti ni. Aku tak ingat apa. Tapi memang kena berlari dari satu checkpoint ke checkpoint lain. Dalam group aku, ada 5 perempuan dan 2 lelaki. Semua baru kenal.

Aku paling lambat berlari dalam group (Aku fail dalam apa-apa acara melibatkan berlari). Radhi (bukan Radhi OAG tu) tiba-tiba je tunggu aku dan bagi semangat. Tiba-tiba je ramah dengan aku. Aku cuma senyum je lah. Radhi ni budak senibina dan orang Pontian. (Ingat lagi huhu)

Aku ramah dengan member group perempuan je. Dengan member group lelaki aku tak beberapa sangat.

Hari last, aku check sampul surat aku (setiap orang ada sampul surat yang ditampal kat pondok ni). Gembiranya aku. Sebab ada surat dari dia. Siap bagi dengan no phone lagi.

Balik kampus, aku pinjam handphone kawan aku. Aku bagi ucapan terima kasih dan bagitahu ni no kawan aku. Then dia call. Beberapa kali dia call.

Ada jugak time dia call tu, aku tak ada. Jadi dia terbaik dengan kawan aku. Lagipun kawan aku ramah orangnya.

Sejak tu, aku dengan dia dah senyap terus. Aku makan hati jugak masa tu. Tapi aku lupakan je lah. Nanti tak pasal-pasal hubungan aku dengan kawan aku terjejas hanya sebab lelaki. Dah tak ada jodohkan.

ps: Nasib baik perasaan belum mendalam. Sebab tu kalo sayangkan seseorang, jangan bagi sepenuh hati. Separuh hati pun jangan. Suku ok kot.

moral: Kena ramah.


8 soseh-soseh:

redballerina July 28, 2010 at 6:08 PM  

haha. ok, lepas ni bagi suku hati je dekat dia

IntanBerlian July 28, 2010 at 6:43 PM  

hoho. kalau libatkan orag tengah tu kira biasalah wak =D

yott July 28, 2010 at 9:21 PM  

tu kira masalah teknikal
takpe ann
cuba lg, jgn putus asa
doakan awk dpt yg terbaik, aminn

darkbatman July 29, 2010 at 12:07 AM  

haih.. mesti sedih kan..
tp part jgn sepenuh nya hati 2..
paling susahh nk wt..
paling tkt bila hlg org tsyg,.

MR.Z July 29, 2010 at 1:13 AM  

betul2, kalau sepenuh hati, buatnya dia tinggalkan kita.. merana la jawabnya..hehe

Amoi July 29, 2010 at 1:24 AM  

betul.

lupakan yang lama.

kumbang bukan sekor.

byk lagi kumbang kacak :DD

Aku July 29, 2010 at 8:16 AM  

takpe Ann,boleh cari lain~keh..keh..

AngahSayang2314 July 29, 2010 at 10:50 AM  

kalau macam tue????? kena pikir banyak kali nie???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP