Bahasa yang aku susah nak faham

04 May 2010


Dah pening menghadap bahasa yang aku tak faham ni. Kalau aku beli buku ni agak-agak boleh membantu tak?

Aduh susah lah, dah naik pening kepala aku cuba memahamkan apa yang tertulis.

Sesiapa yang terer pasal ni, boleh tak bagi tips macam mana nak mudah faham? Selamat sikit duit aku dari beli buku ni. Punya lah kedekut nak spend duit dalam bab ilmu ni.

6 soseh-soseh:

berd May 4, 2010 at 5:38 PM  

ok ni tak mengarut dah.

senang je nak faham. baca lah bahasa tu sampai faham. nanti kau faham lah bahasa tu.

Ann May 4, 2010 at 6:44 PM  

len mcm ckit lah berd dh xmgarut..hehe
tq tp ape yg wat ko senang phm...kgsi ckit.
aku dh hmpir migrain ni...ckt je lg ni

firol May 4, 2010 at 10:28 PM  

kena cari org yg selalu baca buku ni...


ps-napa komentar pakai yg ni...susah bagi orang mcm gua

Ann May 4, 2010 at 11:49 PM  

dh try tnye n cari, tp xjmpe

ps: ssh knp firol?

chuck May 5, 2010 at 12:10 AM  

bahse ni mmg susah nak paham....
dah 3 guru aku bertapa, still ngekngok...

Ann May 5, 2010 at 12:23 AM  

mesti ko terer dari aku kan...kot ade sumber yg leh bantu?
aku dh nek riso ni, dh stuck la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP