Mood baru

19 April 2010


Sudah tukar layout baru. Aku suka layout 3 columns yang macam sekarang ni, so aku masih kekalkan. Yang dulu, warna lebih gelap. Sekarang aku pilih warna background putih. Nampak suci. Sorry lah kalo ada yang sakit mata baca blog aku ni sebab maybe agak silau Nampak agak semak, nanti lah aku bagi kemas sikit gadget2 kat sini. 

Saje nak tukar sebab dah boring dengan layout lama. Harap2 yang ni akan bertahan lama.



Sekarang ni pun aku nak tenangkan fikiran aku yang agak serabut dengan karenah supervisor aku. So aku nak sepikan diri dulu buat beberapa ketika, sebab aku takder mood nak teruskan. 

Aku sekarang nak fokus pada kerja dan fikirkan plan nak cari duit yang banyak. Bila dapat gaji jer, cepat betul habis macam air sungai yang mengalir. Ouch!


2 soseh-soseh:

Firol April 19, 2010 at 3:43 PM  

serupa soltura...memang cun

Ann April 19, 2010 at 10:10 PM  

@Firol

cun kan? walaupun simple jer, putih itu menawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP