Terasa bahangnya

30 March 2010

Masa adik aku F4, dia kapel ngan dak F5. Ketika dia nak break up ngn gf dia, aku gak yg pening. Kenapa lah orang lain yang bercinta, aku lak yang pening...

Gf dia dah nangis2, dan asyik call jer hp aku (adik aku takde hp, so hp aku jadi mangsa). Sampaikan satu tahap adik aku tuh tak nak angkat. Aku suh la dia jawab, tak baik buat org camtu. Alasan dia, sebab tak suka dengar org pompuan nangis (ketika ni mmg terbuktilah teori org lelaki takut org pompuan nangis).

Beberapa tahun kemudian, adik aku ckp gf lama dia call tadi. Borak macam kawan lama. Leh plak diorang ni berkawan, padahal putus bukannyer secara elok pun.

Tadi aku lihat kat fesbuk dia, gf lame dia selalu gak bagi komen2. Heran gak aku camner diaorg ni leh contact lg smpai skang wpun dah putus.

Adik aku dah putus ngn gf dia yg terbaru. Aku lak yang pening. Ni yg aku tak suka. Gf dia selalu ngadu kat aku. Aku pun tak tahu nak berpihak pd siapa. Sebelah ni adik aku, sebelah lg kaum sejenis aku. Last2 aku cakap kat diorang, aku tak nak masuk campur. Suka hati korang lah... Walaupun baru putus, gf dia ni selalu gak datang umah aku...mula tu segan gak lah sebab terasa seperti bersalah jer, tapi layan jer la mcm biasa. Nasib baik lah tak de sentuh bab2 diorang putus ni, kalo tak...aku pun tak tahu nak cakap pe.


P/s: Kes jeles jer, boleh putus..tak paham aku.







0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP