Tak sangggup lihat darah

26 March 2010

Last weekend kt kuantan, adik aku Zati terpijak serpihan kaca and termasuk kt ibu jari kaki. Mak aku rabun maklumlah umur dh makin lanjut, so mak aku suruh aku keluarkan kaca tuh.

Huhhh tak sangggup aku....seriau aku rasa. Nak tengok pun takut...

So aku suruh adik aku lak, Pika keluarkan kaca tuh. Haishh camner lah aku jadi kakak ni....

Mujurlah dah boleh keluarkan kaca tuh...hebat ar Pika...kagum akak.

Aku rasa aku telah buat keputusan yang tepat dulu dengan tukar jurusan dari sains hayat kepada sains fizikal masa zaman matriks dulu.

Seriau eh...tengok movie pon yang melibatkan pisau ke ape ke...mengeletar taw. Tengok citer hantu pun tak seseriau macam ni...memang takleh jadi doktor, tapi doktor phd ok kot..




0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP