Senang betul

25 March 2010

Ada la satu petang ni, adik aku, Jimmy neutron baru balik umah. Aku pun tanye ar dia...

"Jimmy pegi mane tadi?".

"Main bola".

"Dengan sape?"

"Ntah tak kenal."

"Eh cmne leh main ngn org yg tak kenal?" Tanya aku dgn hairan.

"Aku nmpak ade org main bola...aku tanya ar abang tu.. nak main sekali...abang tu pun ajak jom lah".


Cukup senang...semudah ABC jer.


Baru ni aku balik kg kt terengganu setelah 4 tahun...

Tiba2 sepupu aku sekolah rendah, darjah 5 kot.. nmpk jer adik aku tuh terus tegur, "Hei jimmy neutron"...padahal adik aku tuh dah 20 taun. Takdenye nak berabang-abang...cukup senang. Diorg ni tak jumpe kira2 kat 2 tahun gak..terus kamcing lepas tuh.

Orang lelaki memang camni kan, kat mane2..ngn sape2 pon leh buat kawan..tak kira muda or tua.

p/s: Nama jimmy neutron lekat dah...


0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP