Apa yang anda lihat

02 February 2010

Sekumpulan burung yang membentuk pelbagai bentuk di langit. Sangat cantik. Best jugak kalo dapat lihat depan mata ni..bukan senang dapat lihat pemandangan mcm ni, lepas tu candid. Best woo...


Macam burung kan? Gambar ni ditangkap kat Taunton, Somerset.



Ini macam seekor itik. Gambar ni diambil di Tolladine, Worcestershire.


Ribuan burung membentuk macam seekor kura2 di langit Taunton.

Sangat aneh kan bagaimana burung2 ni boleh berkumpul dan pelbagai bentuk terhasil.

p/s: Aku suka dengar bunyi burung2 merpati yang selalu hinggap kat atas tingkap bilik aku. Best jer bunyi nyer...terasa damai. Lagi best dari lagu2 Siti nurhaliza...tapi still takleh lawan lagu2 faizal tahir.



1 soseh-soseh:

Firol February 2, 2010 at 6:20 PM  

Kalau ada peluang nak tengok pastikan ada kamera ...

ann peminat faizal tahir rupanya..aku akui memang sedap lagu2 dia...vokal pun ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP