Handsome dan Smart

16 January 2010

Kawan aku puji ayah aku HENSEM dan SMART. Baru aku tau ayah aku HENSEM rupanya. Bab SMART tu, aku memang dah biasa dengar. Lagipun ayah aku memang jenis jaga penampilan. Sekarang dah makin tua, dah agak kurang sikit.

Aku rasa nak je bagitau ayah aku ada kawan aku puji dia hensem, nak tengok camner reaksi dia. Tunggu aku balik kampung dulu la...

P/s: Adik2 lelaki aku pun mcm ayah aku. Sentuh sikit baju diorang pun tak kasi..takut kedut. Tu yang buat aku suka usik diorang...


1 soseh-soseh:

pesandansampai January 17, 2010 at 12:49 PM  

Iklan!!

Kurta, Seluor, Kitab Fadhilat Amal dan Kitab Muntakhab Ahadith sudah ada!!
Boleh order!!
Sila lewati di website ini
http://www.pesandansampai.tk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP