Kedekut Ilmu

28 December 2009


Aku dah emel beberape author dari China, tanya tentang paper diorang tulis. I want their help to clear my doubt tapi tak de response dari diorang. Baca research paper orang lain, bukan senang nak paham. Thats why la aku emel diorang untuk bantu aku.

Berlainan dengan penulis dari Sepanyol, atau perkataan lain 'Omputih'.
Aku pun tak sangka diorang siap bagi documentation dengan Coding lagi, so tak perlulah aku nak buat coding baru.Aku hanya perlu testing ok ke tak. Jimat masa aku. Aku betul2 hargai jasa baik diorang.

Aku mengadu la kat lecturer aku, dia cakap author dari China memang kedekut sikit. Tapi masalahnya bidang aku ni ramai dari China.

Dari India lak, ade jugak aku emel, dapat la response tapi tak macam Sepanyol la. Ok la, at least nak jugak bantu.Aku pun tak mengharapkan coding (sebenarnye ada la sikit2) sebab bukan senang nak buat.

Bila banyak benda tak paham then stuck, mula la merapu2, padahal keje banyak. Tensen ar macam ni...

P/s: Aku dapat interview Penguasa Bomba, malas la nak pergi, sebab aku lemah dari segi stamina...




2 soseh-soseh:

~miSz HaNna~ December 29, 2009 at 11:25 AM  

ann, penguasa bomba?....ade kene wat coding ke keje tuh?...hehe..;p

cmne blh dpt interview?

Ann December 29, 2009 at 12:49 PM  

xde la, kalo ade pun, aku suka wpun ssh.. :P

isi borang spa...aku letak jer...sbb aku xtau nk letak pe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP