Boleh tak, ayah?

12 December 2009



Zaman degree... tak ingat tahun berapa.

Adik aku yang lelaki baru jer habiskan study dalam bidang perhotelan.

Tiba2 tergerak hati aku nak tanye ayah aku.

"Ayah, Wan dah habis study, kiranye boleh la dia bercinta ek?".

" Apa cinta2 ni, study dulu biar habis", ayah aku jawab dengan nada serius.

Adik aku dah jeling2 kat aku tanda geram. Aku sengih jer. Apala adik aku ni, patut nyer terima kasih la kat aku, aku dah tolong tanya kan.

Aku rase kan kata2 tu macam ditujukan kat aku jer.

P/s: Sebenarnye aku tanye soalan tu utk diri aku, tapi ayah aku macam paham2 la plak...dah tak pasal kena bebel.



2 soseh-soseh:

Firol December 12, 2009 at 2:47 PM  

kira marah ayat sindir laa

Ann December 12, 2009 at 9:32 PM  

sabar je la kene sindir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP