Ada apa dengan mereka

31 December 2009

Tindakan kejam Israel terhadap kanak2 Palestine. Apa yang ade dgn mereka sehingga perlu diacukan dengan senjata?

Jom teruskan boikot produk2 Israel. (The Israeli barcode starts with 729).

Aku harap aku tak terbeli lah produk2 mereka seperti Nestle, produk2 under Unilever dan lain2 lagi. Kalo ade mintak ampun..banyak sangat produk2 mereka di pasaran...kadang2 terlupa. Macam aku terbeli Maggi....




P/s: aku rase dah kurang tergoda dengan iklan2 McD lagi insyaallah.....




2 soseh-soseh:

~HaNna~ January 1, 2010 at 11:43 AM  

bagus2...an dh tk terpengaruh ngan mcd...tapi yang lain still ade...huhu..aku pon same...

tapi sesama kite memboikot...insyaallah....:)

Ann January 1, 2010 at 5:53 PM  

bgus gak, dh kurang mkn fastfood ni...tu ar, kdg2 tak sedar pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP