Barca Menang

30 November 2009


Aku tulis entry ni sebaik saje selepas tengok game Barcelona vs Real Madrid dgn gol 1-0. Ibrahimovic yg jaringkan gol minit ke-56 (kalo tak silap). Game yg menarik...ade banyak aksi serang-menyerang especially dari Barca la, Barca yang byk menguasai game. Puas hati sebab Barca menang yeay!



Aku sampai dari Kuantan ke sini kira2 kol 2am lebih la. Sampai umah terus ON komputer. Sempat la tengok game separuh mase kedua.

Selepas aku turun dari bas dan nak ke hotel, ade kete polis berenti sebelah aku. Mintak IC..tanye soalan macam2. Banyak soalan tak berkaitan yg diaorang tanye aku...contohnyer " Nak ke waterpark Gambang tu..ikut Segamat ke Mersing dekat?". Aku dah la nak cepat ni... tapi ok jugak la diorang tu, siap tnye aku, nak diorang temankan ker mase aku nak amik moto aku kat hotel tu. Maybe risau kot..tempat tu sunyi jer. Aku cakap takper, dah biase.


P/s: Arsenal kalah 0-3 kpd chelsea kan? Huhu...nasib bek Barca menang, taklah kecewa sangat.




5 soseh-soseh:

Aleq yang poyo November 30, 2009 at 6:22 AM  

hehe..man utd pon menang gak..rooney 3 goal tu..papehal pon tahniah sebab arsenal kalah..aii..chelsea kuat pelak season ni..hehe

~miSz HaNna~ November 30, 2009 at 12:44 PM  

chelsea menang gak...:)

hebat!!...

semangat gilez ko blk trus on komputer...kalo aku?...sure tolak sume ketepi, bentang tilam..-->tido..hahaha..

bapak2 polisi tuh nk berkenalan ngn ko tuh..sajek jek berbasi2 ngn ko...

Ann November 30, 2009 at 1:22 PM  

aleq: amboi gelakkan team akak yer...kita tgk Man U blh jd juara ke tak kali ni..arsene wenger, please do something...

hanna: haha messi punyer pasal, semua boleh jd..dh lame giler x layan bola, nsb bek server tak wat hal..mybe kot (gilez perasan), kalo pngkat inspektor, aku dh layan kot..~demand hehe...

Firol December 1, 2009 at 7:02 PM  

barca dah kalahkan barisan pemain mahal..hahahaha..srnk

Mascherano ngan kuyt buat gol kat mersyside derby...seronok walaupun main macam hampeh

Ann December 2, 2009 at 12:15 AM  

tu la psl firol...seronok tol lihat barca menang...tringat mase final liga2 juara, vs ngn MU..C.ronaldo pun de gak...

aku suke gak liverpool..no 2 slps arsenal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP