Matlamat menghalalkan cara

06 May 2009

http://www.dezeen.com/wp-content/uploads/2008/04/ghost-chair-1sq.jpg

Perkara yang akan berlaku 7 mei, iaitu esok, benar2 menunjukkn pihak yg sebelah lagi gopoh... Huhhh i'm really hate this. Dr M pun kata camtu. click here

Kenapa tak dibubarkan jer? jumlah kerusi kan sama ..28, 28 dan 3 bebas.
Biar rakyat yang buat pilihan, habis cerita.

Aku tanya member aku yang memang orang perak, dia lebih suka Nizar sebab dia ada ciri2 pemimpin Islam.

Dahla tangkap sewenang2 nya sape2 yang tak ikut cara mereka oleh pihak satu lagi ni, seolah2 sistem keadilan hanya dipegang oleh satu pihak je. click here

9 soseh-soseh:

F.Aswan May 6, 2009 at 7:52 PM  

apa-apapun kita lihat sahaja jawapan di peti undi.Kita merancang, Allah juga merancang. Tapi perancangan Allah lebih hebat.Suara rakyat suara keramat.

Saichou May 7, 2009 at 12:21 AM  

tggu dan lihat samada esok akan blaku..

acha May 7, 2009 at 9:09 AM  

apa kaitan dengan matlamat menghalalkan cara?

Saichou May 7, 2009 at 9:20 AM  

nk adakn sidang dun..tp dlm mase yg same, pertikaian tgg sape mb kt mahkamah msih lom selesai..
sidang dun pun dibuat tnpa dberitahu kpd speaker..
yg lain2..pikir2 lah. byk lg sbnrnye kalo nk dbgtau..

Adam May 8, 2009 at 8:29 PM  

Dulu time nuwar brahim sibuk nak tarik ahli palimen BN join PR,lu x banyak bunyi la plak..........

ghurur May 9, 2009 at 8:40 AM  

Tak rasakah diri anda 'ghurur' kerana menyebelahi satu pihak sahaja? Apa buktinya si Nizar tu menjalankan pemerintahan totally islam? lihatlah dia bersekongkol dengan siapa dalam pemerintahan? Usah dilabelkan Islamik; sbb Islamiknya pemerintahan itu cukup syumul tanpa ada unsur-unsur lain.

ghurur May 9, 2009 at 8:43 AM  

... sesungguhnya kekalutan di Perak memberi banyak mata pada orang lain... bukan pada kita yang Islamik sbb kita yang nak kan Islamik dan berada di jurang perpecahan dan membuat dosa... hu hu hu

Saichou May 9, 2009 at 1:17 PM  

@adam : apa yg bisingkan disini, bgaimana pihak ni mgunakn polis untuk laksana kan matlamat diorang..sejak bila badan eksekutif blh cmpur badan perundangan. lihat, 2 org(x-pkr) tlbat ngn kes rasuah..tp sejak kuar dr pkr, kes tu jd senyap.bg saya amatlah pelik.

@ghurur : saya nk tanye, apa bukti dap tu musuh islam? saya kagum ngn pas, diorg sambil berpoltitk, diorg berdakwah kpd mereka...hasilnya dap nak rujuk al-quran dlm ucapan..itu baru setahun jgung pakatan diorang. cuba kalo 50 tahun? org2 tua dlm dap, mcm karpal n lim kit siang..berapa lama lg diorang akan ada dlm politik(maaf,bukan saya doakn diorg mati cept k..saya hrp phm), skrg ni org2 muda dlm dap..diorg lbh tbuka. itu yg perlu kita pndang.

Saichou May 9, 2009 at 1:29 PM  

Inilah Penderhaka Yang Sebenar Terhadap Sultan Perak
http://pinkturtle2.wordpress.com/2009/05/09/20103/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP