Sayang kucing

06 June 2011

Pagi tadi, Project manager aku cerita pasal kucing-kucing dia. Isteri dia menangis-nangis pasal PM aku ni buang kucing bernama panda dan sekor lagi nama ape ntah sebab asyik berak-berak. Jadi dengan gigihnya PM aku ni pergi lah mencari kucing2 tu kat pasar.


PM: Sebab dia menangis2, cari jugak lah semalam...sampai sakit2 kaki saya ni. Tapi tak jumpa lah. Pagi ni, bukak jer pintu tercongok kucing2 tu depan rumah.Seminggu jugak jumpa rumah.

Terus si isteri PM ni peluk2 dan bawak ke dapur.

Tergelak kitaorang dengar.

ps: Sweet jer bila si suami gigih pujuk isteri.

2 soseh-soseh:

Lan Bingka June 6, 2011 at 11:04 AM  

kalau ye pun nak buang, kena la persetujuan bersama..

Ann June 6, 2011 at 11:12 AM  

lan..isteri dia suh buang...tak sangka PM aku ni buang betul2 hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP