Juara Mentor 4

05 July 2010

Mohd kini bergelar juara dalam Mentor 4. Protege kepada mentor Ziana Zain. Aku dah agak dia yang akan menang. Suara dia memang sedap. Kemungkinan populariti mentor nya juga menyumbang. Tapi tak lah sangat sebab masih perlu bergantung kepada markah juri awam dan juri profesional.

Tahniah pada Mohd dan Ziana Zain. Masing-masing membawa pulang wang tunai sebanyak Rm100 000. Lumayan sungguh. Rezeki anak kot, kembar lak tu.

Kitaorang satu rumah memang layan Mentor ni. Salah satu rancangan yang mesti diikuti.Tapi final ni agak bosan lah, kitaorang tak tengok sangat. Borak benda lain jer yang lebih. Contoh bola. Sempat lagi huhu.


ps: Happi dengan result ni tapi masih sedih dengan Argentina kalah. Cuma peminat bola jer yang paham. Lepas ni bergantung pada Netherland.


5 soseh-soseh:

[noriza] July 5, 2010 at 9:48 AM  

macam ramai dah jangka mohd yg akan menang..aku hari tu sokong ila tapi kecewa dengan lagu asmaradana yang die nyanyi

botak July 5, 2010 at 12:02 PM  

hehe aku x tengok langsung mentor ni..tengok iklan je..tak minat tengok rancangan nyanyi2 ni..lg minat rancangan masak2

AngahSayang2314 July 5, 2010 at 12:48 PM  

tue org kata rezeki anak kan..utk zz

Ann July 5, 2010 at 9:07 PM  

@iza
aah tu lah...tp de gak result cam xleh jgka mcm ila kene singkir last week

@botak
hehe ni skdr nk hilang bosan2...mlm minggu

@angah
aah tu lah...byk lak tu

jejaka anggun July 6, 2010 at 1:24 AM  

x sedap pun suara cik mat tuh? muke pun xder nilai2 komersil. hmm... sah2 peminat ZZ jer yg undi. cube kalo dia protege azharina ker, mac rahayu ker, kumpulan freshies ker, sah2 minggu pertama dah kuar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP