Old Trafford dibakar!

30 October 2009



Aku dapat gambar ni dari sebuah page facebook member yg merupakan peminat ManU. Adalah seorang makhluk tuhan ni yang aku tak kenal telah sengaja meng'edit' gambar ni..akhirnye telah mengundang 'komen2 yang tak berapa best' dari peminat2 fanatik ManU ni.

Aduyai...aku rase kelakar bila baca komen2 mereka semua. Ada yang nak 'balas dendam' dgn buat benda yang sama. Nasib bek tak kene kat favourite club aku, Barcelona dengan Arsenal, kalo tak mau 'baran' jugak...heheh.

P/s: Jangan over sangat2 dah la...


4 soseh-soseh:

Firol October 31, 2009 at 10:53 AM  

gua nak gambar ni..nampak ekslusif..hahaha

Ann October 31, 2009 at 5:50 PM  

amik la, gmbr ni aku cilok jer..hehe..

joegrimjow November 1, 2009 at 5:28 AM  

esok nak p manchester
tp bukan ke stadium ;-)

Ann November 2, 2009 at 1:24 PM  

wahh syok tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP