Boring ke hobi aku ni?

20 October 2009

Dulu2 mase ak kecik2 lg..mybe since umur 7-8 tahun la, ak suka sangat tengok dokumentari..mase ni ak suka tengok dokumentari tentang haiwan2, ak kagum sangat ngan haiwan2 yg unik dn menarik..pg2 lg ak sanggup bangun awal pagi semata2 nk tengok dokumentari...bukannye kartun jer ak sanggup bangun.

Dah sekolah menengah lak, ak still suka tengok
dokumentari..bukan pasal haiwan jer, malah pasal alam..x kisah la psal petir ke, pasal puting beliung ker, banjir ker dn mcm2 lg la...ak sanggup bkejar dari sekolah ke umah semata2 nk tgok dokumentari pd hari jumaat waktu tgari.

Namun sekarang ni kat tv dah jarang ade
dokumentari...kalo dulu2 banyak sangat dokumentari yg mnarik x kira utk budak or org dewasa.

Aku pelik dengan adik2 ku skang ni, diorang x minat dgan rancangan2 yg berilmiah...mybe
dokumentari kt tv kurang menarik kot. Ak pun dah lame sangat tak tengok dokumentari.

Boring ke hobi ak ni? X kisah la...janji ak x mghabis kan mase dgn bermain jer.


P/s: mak ayah ak pelik, semua rancangan kat tv.. ak suka.

4 soseh-soseh:

abdul hanan bin abdul salam October 20, 2009 at 3:54 PM  

takpe la..hobi tu mmg tak boring..yang boringnye kalau hobi yg takde faedah...hehe

Ann October 20, 2009 at 5:52 PM  

tq hanan 4 drop komen kt cni..hobi tak berfaedah pun de gak...kira balance la kot...hehe.

Mohd Naim October 26, 2009 at 12:20 PM  

aku pun suka tengok dokumenteri jugak...tapi yg berkaitan dgn science and techno la..dulu suka jugak haiwan2 nie, tapi skrang dah xminat sangat pasal haiwan...

Ann October 26, 2009 at 1:53 PM  

ye la dulu2..budak2 hingusan lg br nak blaja, byk bnda nk tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP