Kena Rajin

05 July 2009



Dah mula semester baru, masih banyak keje aku kena lakukan, my supervisor dah komen, progress aku lambat. Aku amik ringan sebab aku wat master secara partime. Aku amik mudah sebab banyak lagi baki semester aku boleh extend.


Tapi, aku kena struggle jugak macam mana pun, untuk present proposal master bagi semester ni. Jika tak, lambat lagi la aku boleh grade, mak ayah aku pun dah asyik tanya bila aku habis. Hope dapat kejar la, dan at least dapat present something semester ni.



Aku dah mula tido lambat, bila dah tido lambat, bangun pun lambat, dan datang keje pun lambat. Kepala aku benar2 letih, sebab keje lagi, dan master lagi. Penat betul otak ni.

Aku tak berapa sihat minggu ni, selesema, sakit2 kepala, dan rasa macam nak demam je. Benar2 menganggu aku bila aku dah mula rajin ni. Ish...!




0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP