Yesss menang jugak....

08 April 2009

http://4.bp.blogspot.com/_PUqpQGtb70c/SZUz2erzCbI/AAAAAAAACSQ/sxZV8ojmXpE/s320/9ca61a27bdb14dc8f0f1bc2c0a0da817.gif


Sepanjang hari ni kan aku berdebar2 menunggu result pilihanraye kecil kali ni. 3 tempat menjadi pertaruhan iaitu Bukit Selambau, Bukit Gantang ngan Batang Ai.

Setiap detik selepas maghrib, aku menunggu penuh ngn sabar walaupun sebenarnye aku mmg x sabar pon....

Keputusan pertama, Batang ai..mestilah BN yg menang..Sarawak kan kubu kuat BN. Jadi memang susahlah nak mengharap kemenangan...


bukit gantang 2009 by election results 070409

Tapi bagi Bukit Gantang ngn Bukit Selambau... kitaorg kt umah ni dah agak, mesti PR yg menang..sebab lambat betul result kuar..dah kira2 kol 10 mlm lebih baru kuar kt TV tu...

akhirnya penantian kitaorg x sia2, sebab Nizar menang...yahooo!!!opppsss alhamdulillah....tu lah seronok sgt. huhu...tp memang seronok sakan lah. Then, wakil PKR lak yg menang...lg lah bertambh sronok.

Pasni aku tak sabar2 nk tengok muka gelabah Najib tu....dia ingat rakyat terima dia n UMNO ker...boleh blah!!
P/s :hip hip horray!






0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP