Brad Bellick Mati...

07 April 2009

http://blog.ugo.com/images/uploads/WadeWilliams-CaptainBradBellick.jpg

Mggu lepas ngn semalam aku tengok lah Prison Break season 4..(skang org dh layan season 5)..terlewat ckit.


Satu watak, yang dulu aku amat2 benci disebab sangat jahat, penting kan diri, dah mati pada episod minggu lepas. Bukan Scofield, Burrows, Mahon dan Sucre jer yang bersedih...aku pun x sangka aku akan sedih sebab Brad dah mati. Hwaaaa..... Dia sanggup korbankan dirinya untuk pasang satu tiub dalam paip air....huhh betul2 tak sangka.

Walaupun dia sangat2 jahat dulu..tapi tak lah sejahat T-Bag, tapi ada satu sikap yang aku sangat kagum dengan dia...dia sangat sayangkan ibu dia. Erm pelik kan..tapi itu lah Brad.

Aku teringat bila dia masuk penjara di Panama, aku sorak 'Padan muka msuk penjara...jahat sangat'...namun lepas dipenjarakn, mulai hari tu, dia mula berubah mugkin sebab dia mula rapat dengan Sucre dan Mahon..mula2 tu ragu jugak..mungkin ada udang di sebalik batu.

Tapi season ni, aku makin suka kan Brad...ntah nape..maybe ade scene..yg dia sangat happy bila dapat jumpa ibu dia..smbil menjerit 'Mom..Mom..Mom!' (cam tu la lebih kurang)...cam budak2. Dan juga dia mulai setiakawan dengan Michael Scoffield dan yang lain2.

Aku tak suka betul la tengok citer2 sedih ni..bila ada bab2 mati ni..kalo yang mati tu jahat..xpe lah.

0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP