Uncle Seekers dan bekas Permaisuri Agong

15 November 2010

Member aku bagi link blog Uncle Seekers perihal pasal hubungan dia dengan bekas Permaisuri Agong,Siti Aishah. Aku tak ingat sebenarnya siapa Siti Aishah ni.

Dari apa yang member aku bagitahu, Siti Aishah ialah balu kepada Sultan Selangor yang meninggal ketika aku Form 5. Masa tengah ambil SPM masa ni. Siti Aishah jugak permaisuri Agong pertama yang pakai tudung.

Sakit hati jugak baca blog Uncle Seekers tu. Dari cara dia tulis tu macam Siti Aishah yang terhegeh-hegeh sangat kat dia tu. Apa yang ada dengan Uncle Seekers tu. Hensem? Tak ada pun. Aku tergelak baca komen bawah ni yang diambil dari blog tu. Memang patut sedar diri pun Uncle Seekers tu.

1) Kau ni bersaudara dgn Mantan permaisuri... tu yg rapat... takkan lah dia nak hilang 'title' di sebabkan org hodoh mcm kau ni...

atau..

2) kau dah bagi ilmu guna2 kat dia..tu yang dia nampak kau mcm Hans Isaac ke Brad Pitt ke...Tolong lah...Ingat allah sikit ye... Jangan Hipokrit. And..boleh minta Alamat rumah tak?Aku nak hantar Cermin BESAR utk kau..supaya ko boleh tengok rupa kau hari2.....


Ada pengomen cakap Uncle Seekers guna makhlus halus untuk guna-guna Siti Aishah ni. Wahuallam. Kesahihan ni aku tak tahu. Tapi tak perlulah nak bukak aib orang macam tu sekali. Kalo kita bukak aib orang, nanti tuhan akan bukak aib kita. So beringat-ingat lah.

5 soseh-soseh:

Fara FarSha November 15, 2010 at 11:12 AM  

kite pun bace semalam ann,terkejut beruk gak klu siti aisyah jd mcm tu krn uncle bengong lg mengong tu..nak pecaye pun tak tau mane 1 yg betul..geram pun ade

Aujinz November 15, 2010 at 12:23 PM  

hah?
betoi kaaa?????

Aku November 15, 2010 at 1:02 PM  

biar betul uncle seekers nih

NomborSebelas November 15, 2010 at 4:11 PM  

tak de kerja punya manusia seeker tu

HEMY November 15, 2010 at 4:53 PM  

aku pn tgok jap blog tu..joe la ni letak citer tu

tp lantak dia la..malas gua nk pk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP