Stop Blogging

10 May 2009

http://mice.net.au/AsiaJune2006/images/36-39-sarawak1.jpg

Sepanjang minggu depan iaitu mulai hari esok, aku akan cuti sekejap dari dunia blog ni. Nak pegi mane? Pegi bercuti di Sarawak. Selama seminggu di sana. Excitednye nak pegi bercuti ni. Ye lah, sudah lame sangat tak jalan2 tempat orang. Asyik terkurung ngan dunia Research jer...sekali sekala nak merehatkan minda yg dah sedia letih ni.

Nampaknya aku akan merindui dunia blog ni.

Dah kat Sarawak nanti, lom pasti dapat tengok Ghost esok...setiap episod wat aku ternanti2. Kalo malam esok tak dapat tengok, agak sedih ckit la...

Malam isnin ni jugak, merupakan final episod bg cerita merah putih. Lom pasti jugak dapat tengok ke tak. Kat Sarawak nanti, kitaorg akan tumpang umah famili abang member aku. Jadi member aku akan cuba pujuk akak ipar dia tengok merah putih kalo dia tengok cerita lain kt astro tu (tu kalo x pegi mane2)...tapi kalo anak2 dia yg nak tengok cerita lain, kena lah mengalah...malu lah ngan budak2 kecik pun nak berebut.

Tapi kalo ngan adik aku, adik kena la ikut cakap kakak. "Aku kan kakak". Tapi ngn anak orang, takkan nak wat camtu kot...malu beb.

Maybe dah sampai kat Sarawak, kerinduan aku kat dunia blog, merah putih dan ghost mungkin akan terubat.

P/S: Banyak buah tangan nk bawak balik ni..untuk lecturer2 termasuk spervisor, kawan2, housemates, dan famili tak dilupakan..(harap2 cukupla bajet)

4 soseh-soseh:

AL-ZAHRAWI May 22, 2009 at 11:49 PM  

salam..
sy tertanya2 siapakah gerangan yg punya blog ni,sbb dy pernah post komen dlm blog sy..ap2 pun selamat berukhuwwah..teruskan perjuangan!

Ann May 23, 2009 at 2:29 PM  

@siti rahmah borham :
salam..
tq sudi comment kat blog saya..
saya ialah seperti apa yg ditulis di blog ni :)

anntaj May 23, 2009 at 4:42 PM  

bagus...

Ann May 24, 2009 at 12:47 AM  

@anntaj:
erm ape yg bgus ek? erm apepun tq sbb sudi drop comment kt cni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP